....minun puolesta minulle yo-juhliin ja kesähäihin juhlavaatteet siitä ruskeesta silkistä? Mulla oli mielessä yks ihan jees malli, mut sit tuli paniikki, etten
- haluais pitkää mekkoo, kun pitää kuvata niin tosi kiva jos kompuroi helman kanssa
- mutten haluais lyhyttä mekkoo, kun näyttää kauheelle
- haluais hihatonta, kun tulee kylmä
- mutten haluais pitkiä hihoja kun tulee ruma
- ja mistä ihmeestä löytäis sopivan takin jakun tms mikä kävis sen kanssa -ei mistään.

Hitto, pitäisköhän mennä vaan kauppaan ostamaan joku hieno jakkupuku niin loppuis tämä joka vuotinen hame ongelma.

Sitten olis myös kiva ommella joku häälahja niille, mutta a) onko mulla aikaa b) jaksanko minä c) tai ainakaan kerkeenkö minä. MIKS MÄ OON TAAS JÄTTÄNYT KAIKEN NÄIN MYÖHÄSEKS! Miks oon sitä paitsi ommellut kaikkee ihan turhaan (paitoja ja housuja) kun olisin voinut keskittyä näihin tärkeisiin juttuihin, joita oon kuitenkin aatellut jo kuukausia. AAAARGH

Ja sitä paitsi ranne on taas niin kipee, että ei pysty ees neulomaan tai virkkaamaan tai muutakaan. Mä lopetan käsityöt tähän hetkeen.
P.S. Ens vuotta jo suunnittelin niin paljon yks päivä, et aattelin, et ens vuonna vois lähtee kansalaisopiston kudonta kurssille. Olis mielenkiintosta eikä sitä ainakaan voi tehä kotona (toivottavasti ei vaan tuu heti hinku omia kangaspuita kun ne nyt ei ainakaan mahu mihinkään :D) (tai en tiiä jos vaikka siirtäis keittiönpöydän olemaan olkkariin niin keittiöönhän mahtuis kangaspuut sitten... ei hullumpi idea ;D)