Pyyntönä tuli siskoltani, että niitten tyttöselle (tai mulla on aina ongelma, että miten mä sanon mikä se tyttö on, mut ei sen tässä nyt niin väliä) neulottaisiin uudet villasukat, koska viime kesänä neulomani sukat olivat menneet jo pieneksi (vaikka niissä aika paljon taisikin olla kasvunvaraa :D)

Noh, nyt minä sitten eilen alotin villasukkien neulonnan. Ja eiköhän taas sama vanha ongelma. Kuinka monta silmukkaa sitä pitää olla.
Laitoin 40 silmukkaa ja sitten useammat oli sitä mieltä, että aaaaivan liian isot. Mutta minä pähkäilin, että jos minä viime vuonna oon laittanut 36s (luojan kiitos mulle kun oon ahkerasti jaksanut merkitä silmukkamäärät ylös itelleni!!) niin ei 40 voi olla kovin huono.

Olin saanut ensimmäisen varren ja kantalapun neulottua, kun tyttö tuli iltasella käymään ja sovittamaan. Ei ainakaan tarvinnut pelätä, että pysyykö jalassa. Enemmän huolena pitäisi olla, että mahtuuko edes. Mutta taitaapa just passeli olla.

Nyt olen yön huilannut kipeytynyttä rannetta, niin eiköhän sitä kohta olisi aika mennä jatkamaan sukkia. Että joskus valmistuisivat!!