Ruskeista ja keltaisista 7 veljeksistä syntyi lapasten lisäksi myös villasukat lähes samalla raita koolla (lapasissa 3 kelt, 2 rusk ja sukissa 4 kelt, 3 rusk).
Tänään ilahdutinkin siis tyttöstä näillä lapasilla ja sukilla (piti vielä tänään aamulla viimeinen villasukka päätellä. Illalla ei enää jaksanut). Tuntuivat ehkä olevan kivat ja mieleiset. Sukat nyt siis ainakin (kylmä-kuuma asunto vai miten se meni).

Myöskin kynsikkäät päätyivät oikealle omistajalleen. Ne sain eilen pääteltyä. Kynsikkäätkin tuntuivat olevan sopivat ja hyvät.

Ilahdutin myös kolmatta henkilöä antamalla hänelle ison neulan. Oli puhetta edellisellä johtamistunnilla, et sillä on vaan liian pieniä neuloja et langan tunkeminen siihen on tylsää ja turhauttavaa. Muistin viikonloppuna kaivaa mummolta tuomiani käsityötarvikkeita ja olin oikeassa. Niitä minun isoja neuloja oli valtavasti, joten yksi jouti ilman muuta parempaan käyttöön.


Juuri nyt tajusin, etten ikinä muistanutkaan ottaa valokuvia noista lapasista ja sukista enkä kynsikkäistäkään. Mä oon enää tosi huono muistamaan, vaiks olin aatellut et aina kaiken kuvais kun eihän sitä muuten muista. Ehkä jonain päivänä taas tsemppaan. Ja voinhan kyllä pyytää tyttöjäkin kuvaamaan tai tuomaan neulokset kuvattavaksi, ainut vaan et saisko aikaseks ikinä. Ens kerralla sitten.